A hatalmas reklámzajban mindenki ki szeretne tűnni. Így a márkák egymással versenyezve próbálják magukat vonzóvá tenni a vásárlók számára fantasztikusabbnál fantasztikusabb ígéretekkel. De mit várhatunk valójában egy szappantól?
Néhány éve egy jólismert hazai natúr szappan márkát sokmilliós bírságra büntetett a Gazdasági Versenyhivatal, mert olyan dolgokat ígért a reklámjában, amiket nem tudott teljesíteni és nyilvánvalóan megtévesztette a fogyasztókat.
Nagyon helyes ez a gyakorlst és csak támogatni tudom, de mi, fogyasztók is sokat tehetünk ez ellen a reklámozási szokás ellen. Csak hallgassunk a józan eszünkre.
A tények azt mutatják, hogy sajnos igen, a vásárlók szeretik hallani ezeket az ígéreteket. Minden termék a legjobb, legszebb, és OKOS megoldás (ez a kedvencem). Elhisszük, hogy megfiatalodunk tőle, kisimul az összes ráncunk, feszes lesz a bőrünk és le is fogyunk egészen biztosan.
De abból a legjobb minőséget kínálja. Miért?
– mert étkezési minőségű olajból készül (a szappant hagyományosan mindig a gyengébb minőségű, sokszor avas zsiradékból készítették)
– a legnagyobb szakértelemmel, gondosan állítják össze a receptúrát
– lassú főzési eljárással készítik, nem siettetve a folyamatot. Így a szappan alacsony nedvességtartalmú és kemény lesz, ezért lassan kopik el, és sokáig használhatod.
– nem illatosítják agyon, hogy elnyomják a gyenge minőségű olaj szagát.
– engedélyezett termékként folyamatosan szigorú minőségellenőrzésnek van alávetve, így a fenti állítások igazságtartalmát a hatóságok is igazolják – erről a témáról itt olvashatsz részletesen
– ez a cég egy olyan család tulajdonában van, akik még emlékeznek a gyökereikre, tudják honnan jöttek és megbecsülik az elért eredményeket.